Damada ne denir? Asıl mesele isimden çok o anın kendisi İzmir’de düğün mevzusu açıldı mı herkesin içinde bir anda bir “organizasyon koordinatörü” uyanıyor. Herkesin fikri var, herkes uzman, herkes en az üç düğün yönetmiş gibi konuşuyor. Ben de 25 yaşında, arkadaş ortamında sürekli şaka yapan ama içten içe her detayı fazla düşünen biri olarak bu kalabalığın tam ortasında duruyorum. Ve en kritik soru patlıyor: “Damada ne denir?” Bir anda sessizlik oluyor. Sanki sınavda “çıkmış soru” gelmiş ama kimse çalışmamış gibi. Düğün ortamının görünmeyen hiyerarşisi Düğün dediğin şey dışarıdan bakınca eğlence gibi duruyor ama içeriden bakınca küçük bir devlet sistemi. Herkesin…
Yorum Bırak